Grrranda Grrranada Granada!






Hate it or love it the underdog's on top. And I'm gonna shine homie until my heart stop. Livsstilen vi haft dagarna i granada kan man välja om man vill älska eller hata. Men jag säger, you've gotta love it! Men efter fem dagar... not so much. Kolla fotboll kl 13, första ölen från och med nu. Och andra, och tredje. Lite mat och biljard på det.

När bartendrarna i staden börjar hälsa på en på dagstid känns det som att det kan vara dags att dra vidare och se något nytt. Så mina blonda partners in crime stack till Leon & var jag är ser ni två inlägg bakåt. Min planering tog en helomvändning och valde att skippa leon & köra en detox (min kropp tackar och bugar big time) ute vid laguna de apoyo, för att sedan dra vidare till corn islands. Batlhazar ska upp till Guatemala & nästa gång jag ser honom blir i mexico, sen är det road trip ftw. Koffe vet nog inte ens själv vad hans planer är, kanske ser jag honom igen nästa vecka, eller på någon annan karibisk ö. Eller så blir det på planet till Los Angeles.
Senaste veckan har varit skitrolig, eller ja, alla 8 veckor (yes, 8 veckor exakt idag) har varit awesome.

"I said, "Do you speak-a my language?"
He just smiled and gave me a vegemite sandwich"

Jag kommer sakna er mina grymma travelmates, ni är top notch.







Kom ihåg mig?





Kommentar:

Trackback