Little Corn Island



En vecka går snabbt, alldeles för snabbt. Vi har befunnit oss här, på majsöarna i 9 dagar nu & idag tar vi båten till big corn för att sedan flyga tillbaka in till fastlandet imorgon. Egentligen hade jag inte haft tid att skriva ett inlägg nu heller, men, råkar vara så att mina travelmates är riktiga sömntutor.
Igår kväll: "Vi tar den tidiga båten / We're taking the early boat". åh, okejrå.
50 min sedan: Piip piip piiip piip... (blandat med toner från veronica maggio & petter?)
15 min sedan: Nu får ni seriöst gå upp, båten går om en halvtimme..

Im defeated av två trötta män som ligger här och andnas tungt igen. Idén på att gå upp kl 6 var minsann inte så lockande längre. Hörs i Honduras!

Postat av: N

Ser sjukt najs ut!

2011-04-27 @ 17:32:13




Kom ihåg mig?





Kommentar:

Trackback