Sun it rises



Då det har varit ganska dött här på sistone får jag väl ta igen det jag missat.
Stack från laguna de apoyo, tillbaka till granada, för att tillbringa en natt innan flyget lyfte mot Corn Islands. Lördagskvällen spenderade jag med herrarna ovan, från the great up north. Vi tog en öl & biljardkväll på mitt tidigare crews stammisställe. Igenkänd och frågad var vännerna tagit vägen - check.



Men redan dagen efter kommer ett bekant ansikte fram till mig på flygplatsen, ren glädje! Kristoffer is back on track. Flygplanet är det minsta jag någonsin suttit i och det var inte så populärt hos varken Nathan eller finskan vi träffat. Men vi överlevde och landade på Big Corn. Men våra väskor var tydligen på ett annat plan så vi missade sista båten ut till little corn och fick spendera en natt på stora ön.



Hello paradiset! Kan säga att 5 dagar (läs: 10 dagar) här gick frukanstvärt snabbt. Kändes som 3. Mer inspirerande inlägg kommer. Ville mest uppdatera er om vad som har hänt senaste tiden. Och just det, nu, befinner jag mig på Utila i honduras... i eftermiddag börjar jag min open water kurs - woop woop!





Kom ihåg mig?





Kommentar:

Trackback