- 110511 -



Åska, tankspriddhet & trötthet. This town is killing me.

Stack på quiznight igår, kan vara det sämsta quizet jag varit med. Enough said. Lite biljard & öl på det och det blev dags för johanna att hitta tillbaka till hostelet. Ah, ni som känner mig vet att lokalsinne faktiskt är något jag har. Men det är som att jag haft en block i hjärnan senaste dagarna, har inte regristrerat ett enda hus eller en enda sväng. Vilket gör det svårt att orientera sig i en by där alla kvarter ser likadana ut. Trond undrade hur det skulle gå för mig utan honom som kartläsare, han föreslog till och med att jag skulle ta en sytråd, knuta fast den i porten till hostelet och börja vandra... Det skulle jag ha gjort. Gick runt i 45-50min och letade. Väl framme insåg jag att jag varit 15m ifrån det flera gånger. Jag skrämmer mig själv. Jävla takras.

Idag har det gått lite bättre antar jag. Har varit riktigt trött, kan nina intyga. Det har åskat flera gånger sen igår, varit mulet hela dagen & huvudet har inte varit på topp. Tungt och ömma leder...
Ikväll har jag varit och ätit en riktigt god middag. Hör här viktor: Oxfilé med mozarella & spenat. Fast kände mig inte helt närvarande och nu sitter jag här, på hostelet och har ingen aning om vad som händer imorgon. Det kanske blir semuc champey. Det kan också bli lago de attilan. Ska jag vara ärlig så bryr jag mig inte, vi får se vad claes & niklas kommer fram till... drygt 3 veckor tills jag måste vara i cancun. Ää inte dää sjukt. Sorry för ett mindre glatt inlägg, men har känt mig lite off och som att jag håller på att bli sjuk...

update: Somnade precis sittandes med datorn. G o d n a t t


Postat av: Nina

Fin blomma, fast den är lila...

ja du såg lide shleten ut, bli inte sjuk snälla du!

2011-05-11 @ 10:35:06
Postat av: viktor the great

jag gillar inte spenat:) ha det kul i semuc champey!

2011-05-11 @ 21:40:06
URL: http://någon bright eyes låt
Postat av: Satan i gatan

Takras.

2011-05-13 @ 15:29:42




Kom ihåg mig?





Kommentar:

Trackback