Som å knuse flasker fortauskanter nærmeste du kommer diamanter





Mm, jag vet. Klockan är tjugo över 3 i Guatemala. Dvs jag borde inte vara vaken. Men har en ypperlig anledning till varför jag inte gått och lagt mig - min iphone är död, hittar inte sladden. Utan den, inget alarm, vilket hade resulterat i missad buss. Jag vet, takras. I vilket fall, jag kommer sova gott på bussen sen... vilket är perfekt då resan hade blivit relativt trist utan musik.

Var nära att inte få tillbaka mitt pass heller, då de skrivit ner mig på fel rum. Och killen i baren är lite speciell, han tyckte tanken på att söka igenom alla pass lät väldigt jobbig så han sa att jag skulle få det innan kl. 5. Thanks, fick det precis. Och jag hittade umma gummas nyckel i min väska. Fest.

See ya in Belize!






Kom ihåg mig?





Kommentar:

Trackback