Tulum, Mexico



Anlände igår till mexico... dödstrött. Och jag hamnade i det skandinaviska dormet, 2 svenskar och en norsk. Yesbox. Dagen har spenderats som ovan och samt två härliga skypesamtal, ett före & ett efter stranden. Som för övrigt - ja, den är vad ni ser i resekataloger på varenda resbyrå.

Lyssnade på Per Mobergs sommarprogram på stranden och det var precis vad jag förväntat mig. Vad kan man inte tycka om med denne man. Sedan lyssnade jag på Lars Winnerbäcks även om jag hörde det förra sommaren. Och det var så fint att höra honom prata om sofiero & helsingborg samtidigt som jag låg där i ett litet paradis. I augusti, då helsingborg, då är det du & jag igen.

Postat av: Robin

Vad man inte kan tycka om Per Moberg!?

1. Han är ful

2. Han är otrevlig

3. Han är äcklig när han lagar mat (slickar på fingrar och doppar i mat, kliar sig i skrevet osv)

4. Han är en usel jägare. (Var med i Tv4's "Jakt och fiske" där han skadesköt vart annat djur.)

5. Han är ett as.

2011-05-24 @ 16:19:16
Postat av: Amelie A

Fina johanna! Var längesedan jag tittade in på din blogg och WOW vilka bilder du levererar. Jag tror du gör hela Europa avundsjuk! Hoppas allt är bra och att du njuter riktigt mycket därborta!! pusssss

2011-05-28 @ 23:15:55




Kom ihåg mig?





Kommentar:

Trackback