Welcome to Underwater Visison



Här befinner jag mig nu! & är mitt uppe i min padi open water kurs. Jag är helt övertygad om att jag är på det absolut bästa stället på Utila för dess ändamål. Bor precis vid vattnet & dykbåten med enbart sköna männsikor. Utila är en dyk/party - ö. Allting handlar om dessa två saker 24/7.

Tanken var att starta min open water idag, ville ha en vilodag igår. Men lättövertalad som jag är valde jag att köra igång & då också få kursen på delvis svenska. Det är aldrig fel! Och ja, vad ska jag säga. Det går rätt bra faktiskt. Klarade testet precis, var uppe kl 7 i morse och körde två dyk. Och imorgon vid lunch är Johanna en certifierad dykare... Yes, det brukar vanligtvis ta 4 dagar, fråga mig inte hur det kommer sig att jag snart gjort färdigt den på 2. Mer tid för fundives! Ska snart dra upp till mango inn för att möta upp Ulf & Niklas (lundastudenterna vi hängde med i Bocas, Panama). Ciao!







Postat av: seperti

Åh, vilka mysiga bilder! Miss u!

2011-05-02 @ 17:23:07
URL: http://seperti.blogg.se/




Kom ihåg mig?





Kommentar:

Trackback